دلم...

خرید بک لینک

امکانات وب

شکستن دل شده هرروز کار این و ان شده سرگرمی هرروز انسان ها دم دستی شده و همه و همه از ان استفاده میکنند امری کاملا عادی شده برای تک تکمان اما هر کداممان از کسانی انتظار داریم .انتظار داریم تا ان ها قلب مارا نشکنند .انتظار داریم حداقل میان این همه تنهایی امیدمان را کنار واژه نا نگذارند و نا امیدمان نکنند .من انتظار داشتم از تو. از کسی که واقعا خالصانه عاشقش هستم .کسی که با یک عمل یا حتی با یک حرف تمام فکر و ذکرم را درگیر میکند .

مادر......

کسی که از تو انتظار داشتم .کسی که میخواستم بتوانم به تو تکیه کنم .کسی که هنوز هم عاشقت هستم.ولی مادر با تمام بزرگیت شکستی برای بار هزارم قلب فرزند تنهایت را .شکستی مرا ای عزیزم .ببخش اگر بی اعتمادت کردم نسبت به خودم .ببخش اشکت را در اوردم ببخش اگر ارزوهایت را براورده نکردم و سدر جدول نبودم.ببخش اگه خوب نبودم .ببخش اگه نبودم انی که میخواستی .اما مادرم نشکن این بلور زخمی را .نشکن قلبم را .التماست میکنم .... تو دیگر مرا خورد نکن .ببخش هیچی برایت نیستم ببخش ...

قلبم برای تو .....

ما را در سایت قلبم برای تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:01

صفحه بندی