مادر......
کسی که از تو انتظار داشتم .کسی که میخواستم بتوانم به تو تکیه کنم .کسی که هنوز هم عاشقت هستم.ولی مادر با تمام بزرگیت شکستی برای بار هزارم قلب فرزند تنهایت را .شکستی مرا ای عزیزم .ببخش اگر بی اعتمادت کردم نسبت به خودم .ببخش اشکت را در اوردم ببخش اگر ارزوهایت را براورده نکردم و سدر جدول نبودم.ببخش اگه خوب نبودم .ببخش اگه نبودم انی که میخواستی .اما مادرم نشکن این بلور زخمی را .نشکن قلبم را .التماست میکنم .... تو دیگر مرا خورد نکن .ببخش هیچی برایت نیستم ببخش ...
قلبم برای تو .....ما را در سایت قلبم برای تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99