قلبم برای تو ..

خرید بک لینک

امکانات وب

میخوام بنویسم میخوام بنویسم واسه دلای شکسته .میخوام بنویسم برای اونایی که قلبشون شکسنه .میخوام برای اونایی بنویسم که با تیکه های قلبشون تنها شدن و اما میخوام برای اونایی که دل شکستن هم چیزایی بنویسم.

قلب خوشگل رو باهزاران ارزو دستت میده.میگه مال خودت،میگه ازش محافظت کن ،میگه با دوتا دست بگیرش که دست دیگه ای برای گرفتن قلب دیگه نداشته باشی ،میگه بهت اعتماد کردما رهاش نکنی،میگه اهای صاحب قلبم من بهت اعتماد کردما منو ناراحتم نکنی،قلبمو زمین نندازی ،قلب من حساسه با یه تلنگر ترک بریداره .میگه قلب من تازس عادت نداره به زمین خوردن.میگه با قلبم بازی نکنی یهو حواست پرت بشه بیفته زمین.همه اینارو میگه و تو فقط سر تکون میدی.قلبو میگیری و میری.اونی که قلبش پیشته هرروز به فکرته ،هرروز بهت التماس میکنه که توهم قلبتو بهش بدی ولی تو قلبی نداری تو جای قلب سنگ داری تو حسار پیکرت .بدون اون قصر وجودشو داده به تو .اون تمام زندگیشو داده به تو .اون مثله تو نیست پاکه نزنی پاکیشو بگیری .نزنی چشماشو اشک بار کنی.

ولی یهروز حوصلت سر میره و قلبو با تمام وجود به زمین میکوبی و و از دور تماشاش میکنی که داره کنار خورده های قلبش گریه میکنه

قلبم برای تو .....

ما را در سایت قلبم برای تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت: 20:42

صفحه بندی